Total Pageviews

Tuesday, July 26, 2011

Baztango mutildantza ala neska-mutildantza?


Eta polemikak eztanda egin du berriz. Badira urteak -hamarkadak!- Hondarribian Alardearen kontuarekin kalapita bizian jarduki direla. Eta orain, Bildu Elizondoko udaletxean sartzearekin batera, mutildantzarekin berpiztu da sua.
Ni arazo hauek herri-kontsulta batekin konpondu behar direlakoan nago: bertan erroldatuta daudenek erabaki dezatela. Nahiago dutela modu batez egin? Horrela egin dezatela: ni ez naiz herri horietakoa eta ez naiz nor zer egin behar duten esateko. Eusko Jaurlaritza edo Nafarroako Gobernua ere ez dira nor hor esku-hartzeko, nire ustez (Emakunde sailaren bidez, dagoeneko eskua barruraino sartua duten arren). Mutildantza bertako ohitura da eta bertakoek erabaki behar dute ze itxura eman behar zaion hemendik aitzina.
Estonatu egiten nauena hauxe da: Bildu (oraingoz) ez dagoela, kasu horretan, herri-kontsulta egitearen alde. Beste gauzetarako, bai, ezker abertzalea demokraziaren aldekoa omen da, herriari galdetzearen aldekoa (AHT, kasurako). Gai honen inguruan, oraingoz, hitzik ez. Ea bada, laster ikusiko da beren "izaera demokratikoa" zertan den. Esperoan gaude.

No comments: