Total Pageviews

Monday, May 05, 2014

Maitasuna eta Errukia: "That Catholic Show"





That Catholic Show, besteak beste web-gune bat da eta bertan zenbait bideo daude kristautasunaren alderdi batzuk azaltzeko. Aktore lanetan Jennifer Willits daukagu, eta aktore laguntzaile bere familiakoak eta lagunak aritzen dira. Errealizazio eta edizioa senarraren esku dago.
Charity and Mercy delako saioan honako gidoia prestatu dugu ingelesetik euskararako azpititulazioa egin aurretik (zuzenketak eta kritikak onartzen dira):





- Gostetuak elikatzen saiatzen ari naiz, baina gosetuak ez dira aseko!
Kaixo, Jennifer Willits nauzu eta zu “That Catholic  Show” ari zara ikusten.
Gu bizi gara hain mundu korapilatsuan ze familiakoak, lagunak, lankideak eta arrotzak... denak antza gure parte baitira.
Zelan gure eginkizunak bete, gure beharra dutenekiko?, eta era berean nola izan ebanjelioa bizitzeko kemena Jesusek esan zigun bezala?
Jesusengan pentsatzen dugunean, jendetza aurrean zuela Haren mezua entzuteko, erraza da pentsatzea isolatutako istorio bat izan zela, antzina gertatua.
De facto, Jesusen hitzaldirik garrantzitsuena hau bezalako leku batetik egin zuen.
Menditik aldarrikatu zituen Jesusek bere zorionbideak.
Jesusek errukitsuak maite ditu.
(Goian) Nire anaia-arreba hauetariko txikiren bati egin zeniotena, niri egin zenidaten” (Mt 25:40)
Jesusek erakusten digu nola maitatu, argi eta garbi.
“Agidu berri bat ematen dizuet: elkar maite izan dezazuela. Nik maite izan zaituztedanez, zuek ere elkar maite izan dezazuela” (Jn 13:34)
- Logela garbitu, listo!
- arropak garbitu, listo!
(- erosketak egin – mundua salbatu...)
... uste dut nire gaurko zerrenda bukatzeko itxaron beharko dudala zertxobait
Beharbada ez dugu mundua salbatuko gure eguneroko lanekin, baina Jesusek esan digu gosetuak elikatzeko, gaixoak artatzeko eta biluziak janzteko
Tamalez ahaztu egiten dugu pertsona horiek gure sabaipean daudela.
Lau sutegi ukaldatzeko gai
Begira zeruan, txori bat da! Hegazkin bat da!
“Errealitatera itzultzea” da.
Jesusek karitateari buruz esaten diguna sinplea da. Aholku hori jarraituta mundu osoko pertsonak laguntzen ahal ditugu, baita gure etxekoak ere, haiekiko errukia erakutsiz.
Labur esanda, karitatea da maitasuna eta ekintza.
Eliza Katolikoaren katezismoak erakusten du kristau guztiak deituak daude, dauden estatuan daudela, karitatearen perfekziora.
Perfekzioa? Ni? Ezinezkoa dirudi. Azken finean, ni ez naiz ez superheroi bat, ez santa bat. Ni neu naiz, asmo onekin. Zorionez Elizak erakusten digu zela bizi karitatezko maitasunez.
“Gosetuak ase, egarrituak bete, biluziak jantzi, etxegabetuak aterpetu, presoak bisitatu, gaixoak artatu, hildakoak hilobiratu”
Jainkoak emandako gure mugak eta gure bertuteak gora-behera, gu ez gara superheroiak edo super-santuak izan behar. Egin behar dugun guztia da apal eta karitatezko espirituan bizi.
Kristoren maitasunak ez du mugarik ezagutzen, ez politiko ez erlijiosorik.
Egunero praktikatzen ahal dugun zerbait da.
Oh, gorra hau maite nuen!
Jennifer Willits naiz, eskerrik asko “That Catholic Show” ikustearren.
Hurrengoan ikusi arte!


No comments: