Total Pageviews

Monday, November 28, 2005

ABENDUALDIA DATOR


Sasoi honetan betiko otoitz hauek lagun gaitzakete gure barne bizitza hobeto prestatzen


Damu otoitza: Jesu Kristo nire Jaun, Jaungoiko eta Gizon egiazkoa, nire Egile, Aita eta Salbatzaile hori; zarena zarelako, neurrigabe Ona, eta gauza guztiak baino maiteago zaitudalako, damu dut bihotz-bihotzez, damu dut Zu nahigabetua; baita ere damu dut infernuko oinazeetan zigortu nazakezulako. Asmo sendo hartzen dut ez gehiago bekaturik egiteko, aitortu eta bekatuen ordainak betetzeko. Amen.

Jesus, Zuk asko maite nauzu

eta barru-barrutik ezagutzen nauzu.

Barka iezadazu ondo egin

ez dudan guztia!

Emaidazu zeure besarkada!

Behar adinbat otoitz egiten

ez dudalako;

neure etxean beti ona izan

ez naizelako;

egoista naizelako eta neurea

bakarrik bilatzen dudalako;


besteekin lagun on bezala portatu ez naizelako;

barkatu ez dudalako eta bakeak egin nahi izan ez ditudalako;

beti egia esan ez dudalako;

ni baino txikiago eta ahulagoekinharro jokatu dudalako.

Barka Jesus! Lagun zaitudanez,

emaidazu zeure besarkada!

Aitortzen diot Jainko guztiz ahaltsuari,

eta zuei ere bai, nire senideoi, bekatu

egin dudala, gogapen, hitz eta egitez,

eta eginbeharrak ez eginez; bai,

bekatari naiz.

Horregatik eskatzen diet Andre Maria

beti Birjinari, aingeru eta santu guztiei,

eta zuei ere bai, nire senideoi, otoitz egin

diezaiozuela nire alde Jainko gure Jaunari.


No comments: